reklama

Mikloško, Melník, dravý ježko a padajúce kone

Krátka, extra dramatická nočná udalosť s Mikloškom a Melníkom .čerstvá, nepochopiteľná , zdôvodnená prehustenosťou informáciíí o prezidentskej kampani.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Zaspávam celkom tradičným spôsobom. Uložím sa potme do postele vypnem zostávajúce neutróny a tvárim sa nenápadne. Ale univerzum sa začne hýbať. S tým, ako sa moje vedomie odchádza resetovať za sprievodu hitov Deep Purple a Mike Oldfielda do neznámich diaľav, stretávam mnohoruké monštrá, starých neznámich a bývalé svojich budúcich. Riešim celosvetové problémy so zásobami lízatkových paličiek a tlačím zakliesnené veľryby spať do sietí japonských rybárov. Keďže cez deň sa vrámci konania dobra k blahu celej spoločnosti hriešne ulievam, odrábam si to po nociach. Ale dnes.... 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes v noci som stála na ulici kde som v detstve vyrastala a predomnou sa pomaličky vytváral kopček zo zeme ako keď sa hrabe na hor krtko.

 Dívala som sa na rastúci hrbolček a všímala som si že tma ustupuje a prekračuje z nohy na nohu v onen magický moment, keď deń ešte nieje dňom, ale noc je už definitívne preč. Zrazu sa kopček rozhrnul a z neho vyšiel ježko.

Veľký ako kočík, vedel stáť na zadných nohách ale nemal oči len akésy dve diery, naširoko otvorené.Mal tam len dve okrúhle hrudky ružového mäsa. Nevyzeral nebezpečný, ale začal za mnou chodiť po ulici. Snažila som sa mu uhnúť, lebo sa mi nezdalo že má za cieľ prenasledovať mňa. Pridávala som do kroku, kľučkovala a on za mnou. Dorážal mi do lýtok ostrými pichliačmi a raz neviem čo chcel. Potom sa z druhej ulice kde žila nábožná Eva s odhryznutým prstom od zajaca začala valiť voda z oceánov lebo ten ježko zlomil litosférické dosky, keď sa hrabal na povrch a neviem či neprehrýzol aj nejaký plynovod lebo celú ulicu začali ostreľovať vrtuľníky s ruskými vojakmi z prvej svetovej vojny ktorí bez padákov rovno aj s koňami vyskakovali z nich.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Potom som sa obrátila a bol tam František Mikloško a mal na hlave bielomodrú šatku od matky Terezy a ošetroval tie spadnuté kone. Potom prišiel Milan Melník a odoberal vzorky tej pôdy a kružítkom meral toho ježka. Mal strašne vyžehlené nohavice a nemohol sa kôli tomu poriadne zohnúť. Bol tam dosť hluk a nedalo sa s nimi komunikovať lebo ani jeden nemali mobil

.Ja som sa vyškriabala po vianočných reťaziach niekomu na balkón a hádzala som po nich štipce zo šnúr.

Pointa sna mi zatiaľ uniká. Snáď na ňu počas dneška prijdem.

 Raz ma naštve Bollová,potom sa mi sníva s Melníkom.. Už aby tie voľby skončili a nech vyhrá hocikto. Teda okrem súdružky Bollovej:)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

za všetko môžu tie média a tie kampane! 

a ešte tento verš mi ostal v hlave v melodii piesni Andy Warhol od Davida Bowieho: 

"ked mars miňal venušu...spravil na ňu šušušu....a tak vznikla planeta...čo sa vola Iveta...1,2,3 Iveta si moja planeta....si moja planeta.."

 

Julia Kikinderova

Julia Kikinderova

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

zijem v balansujúcej harmónii vlastných príbehov a fantázie a kvalitne tym korenim zivot sebe a mojmu okoliu. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáscrabble mojich vzťahovMoje Retardované Návraty -serivládny mančaftmonštrá okoložijúcekeď ma niekto strašne rozčúlisluchovomalebné dejiny z dedindivočina

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu