reklama

ľahká ťažoba niektorých rán

Bolo ráno. Sedeli sme oproti sebe. Ja som sa kútikom usmievala a počúvavala jeho dnešné sny. Hľadela som do diaľky na nekončiacu rovinu. Niečo túžim nevidieť. Z hlboka som dýchala a podvedome som si premietala tri tisícky predchádzajúcich dní preplnených až po okraj životom. Horkosť každého dňa sa miešala s exaktickou sladkosťou nezabudnuteľných momentov. V hlave mi naskočil program smutnej unavenosti zo všetkých nastávajúcich stretnutí, úsmevov,podaní rúk, sťahovaní, zobúdzaní a zaspávaní, všetkých kondolenčných večierkov a prebdených nocí na vysokých opätkoch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Všetkých tých dní keď musím držať všetky karty v rukách a s námahou šmátravo hľadať spadnuté žolíky. Presviedčať sa o dôležitosti tohto dňa a vyčítať si stratené priateľstvá. Obdivovať diela cudzích rúk a svoje strkať do vreciek. Prešľapovať na jednom mieste s presvedčením že zajtra sa už rozbehnem.

Veriť planým sľubom a sama ich dávať. Prevliekať vlastnú kožu ako púštny had, zmývať z nej cudzie pachy Hltať slnko a bažiť po jeho zlatom odraze.

So smrteľným záujmom riešiť cudzie záležitosti a so smrteľným odporom obchádzať svoje. Strachom si zväzovať nohy a ukrutne sa snažiť lietať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Do krvi si vyplakať oči za nedopovedané či neprežité. Zbierať páliace slzy po svete ako roztrhaný náhrdelník. Lámať si srdce o jeho predstavy s neomylnou pravidelnosťou samovraha. 

Nechať si odpúšťať a potom lačne útočiť. Padať na samé dno pokryté bordelom z chýb všetkých okolo. Rozplietať dohrčkané nitky vzťahov bez konca a zvykať si vykať.

Zmiešať si všetky farby starých snov do tmavej machule a nechať ju zahádzať čiernou zemou spolu s tým čo ostane. Nechať odvädnúť všetky smutné kvetiny a sladko na seba zabudnúť.

Predstava na vlastný koniec bez šedivých súdiacich bohov, nirvánových vysedávaní za preplnenými nebeskými stolmi, či divokých opekačiek pekelných , ma naplnila sladkou spokojnosťou z bezmyselnosti všetkého budúceho a ľahkej letargie so sladkou príchuťou budúcich exaktických momentov, na mojej dráhe osamelého bežca po prelnených chodníkoch. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...." a tebe sa niečo snívalo?"spýtal sa ma.

s úsmevom som sa obrátila pohľad na neho ...."dnes nie. Dopovedz mi tie tvoje."

Julia Kikinderova

Julia Kikinderova

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

zijem v balansujúcej harmónii vlastných príbehov a fantázie a kvalitne tym korenim zivot sebe a mojmu okoliu. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáscrabble mojich vzťahovMoje Retardované Návraty -serivládny mančaftmonštrá okoložijúcekeď ma niekto strašne rozčúlisluchovomalebné dejiny z dedindivočina

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu