reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Julia Kikinderova

Julia Kikinderova

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

zijem v balansujúcej harmónii vlastných príbehov a fantázie a kvalitne tym korenim zivot sebe a mojmu okoliu. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáscrabble mojich vzťahovMoje Retardované Návraty -serivládny mančaftmonštrá okoložijúcekeď ma niekto strašne rozčúlisluchovomalebné dejiny z dedindivočina

reklama

Moje Retardované Návraty -seri

Moje Retardované Návraty- Bush radary a ušatá kukurica

Julia Kikinderova

Moje Retardované Návraty- Bush radary a ušatá kukurica

Jednoduché podobenstvo o tom ako George Bush spravoval svet pomáhal ochraňoval slobodu a bránil slabších.. Vitajte v štvrtom dieli Mojich Retardovaných Návratov.

  • 7. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Moje Retardovné Návraty- Ján Cuper na stope

Julia Kikinderova

Moje Retardovné Návraty- Ján Cuper na stope

vytiahla som z krabice svoj starý študentský preukaz nitrianskej univerzity fakutly sociólogie a kadejakých dobrých humánnych drístov spojených do monštruózneho komplexu pod nitrianskou  kalváriou. bol pár rokov starý, ale úplne nepoužitý.totiž keď som šla na zápis a videla všetky polosvaté tváre mojich budúcich spolužiakov odhodlaných stat sa novými matkami terezami, cielene vyhľadávajúci zemetrasné , záplavové a hurikánové udalosti aby o nich mohli vykladať, spínať ruky a predstavovať si ako zachraňujú roztomilé šikmooké detičky porozliezané po stromoch. potom sa vracajú vládnym špeciálom , Gašparko im podá ruku, Parošková o nich bude pochvalne a v superlatívoch hovoriť v hlavnom vysielacom čase....no prišlo mi do plaču. zobrala som príslušnú korenšpodenciu, zvyšných desať dkg slobody a vybehla som z budovy. tak sa v skratke skončilo moje vysokoškolské štúdium na slovensku. šťastie sa mi ale v ten deň obrátilo chrbtom  a zmeškala som autobus domov. to za to , že som nechcela odmietla vzdelávaciu ponuku stať sa vychovanou samaritánkou pre všetkých kakaových musela som ísť na stopa. a čo sa mi tam stalo, málokto mi uverí.

  • 4. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Moje Retardované Návraty- Vladimír Mečiar a folklórny atentát

Julia Kikinderova

Moje Retardované Návraty- Vladimír Mečiar a folklórny atentát

vitajte v treťom dieli Mojich Retardovaných Návratov, bude to časť napínavá, plná utajených skutočností atentátnych plánov a dosiaľ neuverejnených identín útočníkov. všetko dianie sa točí okolo osoby ktorá dlho točila tým naším, dianím v našej krajine mojom detsve a ilúziách jednej rodiny. nech sa páči , Vladimír Mečiar.

  • 4. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Moje Retardované Návraty- Ficko a prostitútky

Julia Kikinderova

Moje Retardované Návraty- Ficko a prostitútky

Zaspávam s otvorenými očami. hlavou sa mi nekoordinovane preháňajú stáda myšlienok, obrazov tvarov, ornamentov, božechráň ich spacifikovať. občas mi prelietne vtipná spomienka na dávno videné, počuté, zažité. potom sa potíšku zachichocem a nechám  sa vtiahnuť do vlastných telenovelistických intríg. pospájam nespojiteľné. tak sa stalo aj včera keď sa mi zrazu vynorila z hlbín mojej dlhodobej pamäte karikatúra Shootyho na vyjadrenia Ficka ze zurnalisti sú prostitútky.poviete si, čo už nové o tom? priznajme si ale- Ficko - večne živá téma, prostitútky tiež.inšpiráciu čerpám zo strarobylej zvukovej stopy Repete kde mi je večným vzorom Ivan Krajíčeka a kobyloidná Eva Máziková prespevujúci tie isté šlágre neznámych zahraničných autorov sso slovenským nenáročným prekladom. vitajte prvej časti : Moje retardované Návraty

  • 2. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 599x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu