reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Julia Kikinderova

Julia Kikinderova

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

zijem v balansujúcej harmónii vlastných príbehov a fantázie a kvalitne tym korenim zivot sebe a mojmu okoliu. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáscrabble mojich vzťahovMoje Retardované Návraty -serivládny mančaftmonštrá okoložijúcekeď ma niekto strašne rozčúlisluchovomalebné dejiny z dedindivočina

reklama

keď ma niekto strašne rozčúli

Príbeh Jozefa Tažiara alebo vládni magori v gumákoch

Julia Kikinderova

Príbeh Jozefa Tažiara alebo vládni magori v gumákoch

Vážení, práve ma táto vláda rozplakala.Ficova a Gašparovičova maximálna netolerantonosť, arogancia, a hlúposť sa prejavili dnes  na totálku v Opatovciach nad Nitrou.

  • 24. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 123
šialená pani Bollová- kandidátka na prezidenta?!

Julia Kikinderova

šialená pani Bollová- kandidátka na prezidenta?!

Práve som si prečítala rozhovor s komunistickou kandidátkou na prezidenta pani Bollovou a som hotová.Strašne ma nahnevala a keby bola nablízku tak jej niečo stane.

  • 17. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
dyslexný Fico a jeho "konečne"

Julia Kikinderova

dyslexný Fico a jeho "konečne"

Pán Fico prosím vás uvoľnite si tú červenú kravatu, lebo sa vám  zase odkrvil mozog.

  • 8. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Strašne ste ma s tou károu nahnevali ,pán Kaliňák

Julia Kikinderova

Strašne ste ma s tou károu nahnevali ,pán Kaliňák

keď piráti na ceste auto s ministrami to som si zvykla. oni sú proste strašne zaneprázdnení a dôležití a večne zachraňujú republiku. Aj to som si zvykla že si sadajú za volant spití a rozbijajú po dedinách ploty svojich milovaných voličov. Ono sa to stane, slovenské gény pravdepodobne fungujú na alkoholovej báze, pijeme všetci a všade. ale  keď minister vypracuje nový, rýchlosť obmedzujúci zákon a potom ho všade vehementne prezentuje, vykladá v ňom v telke, rozdáva letáky, školí dopravákov a vypína hruď, potom sa odvezie v limuzíne stovkou cez hlavné mesto to sa nedá stráviť. to je výsmech.

  • 8. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu