reklama

Strašne ste ma s tou károu nahnevali ,pán Kaliňák

keď piráti na ceste auto s ministrami to som si zvykla. oni sú proste strašne zaneprázdnení a dôležití a večne zachraňujú republiku. Aj to som si zvykla že si sadajú za volant spití a rozbijajú po dedinách ploty svojich milovaných voličov. Ono sa to stane, slovenské gény pravdepodobne fungujú na alkoholovej báze, pijeme všetci a všade. ale  keď minister vypracuje nový, rýchlosť obmedzujúci zákon a potom ho všade vehementne prezentuje, vykladá v ňom v telke, rozdáva letáky, školí dopravákov a vypína hruď, potom sa odvezie v limuzíne stovkou cez hlavné mesto to sa nedá stráviť. to je výsmech.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

Prosím vás, pán Kaliňák, strašne ste ma nahnevali. Nie preto že ste sa dali odviesť stovkou. ide o ten princíp že vykladáte jedno a konáte druhé. kto je sakra ten rovný a rovnejší? mňa to nezaujíma že vy máte vládne auto na ktoré sa vzťahujú výjnimky ohľadom rýchlosti jazdy. ani to skadiaĺ ste šiel a kde ste sa hnal. ide mi o to že ste sklamali svoje vlastné reči, svoju prácu za ktorou ste stáli vo svetle reflektorov . načo tam sedíte v tom parlamente? všetci, koľko vás je, rozkrikujete sa po médiách a potom si našpiníte na vlastnú hlavu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

a prosím Vás,prestante už hlúpo tvrdiť že vy ste to nešoféroval.že to bol váš šofér.nie vy. čo to máte za personál potom? znie to ako keby vás pripútali na zadné sedadlo dali vám dithiaden a zatiahli záclonky na oknách a do ruky vám dali sudoku. prestaňte sa už v tej vláde populisticky vyhovárať a vysmievať zdravému rozumu. bezcharekterné je prene toto. nie to, že denník Pravda vás tam nafilmoval. nie to, že sa to všade rozpitváva. to je nespravodlivé, že vy ste nemali dôvod ísť tak rýchlo a šli ste a máte a to nejakúzákonovú ospravedlnenku. jediné, čo mi z toho vychádza je, že buď máte záškodníckeho šoféra, ktorý by vás najradšej rozflákal o prvý stĺp, alebo nemáte chrbtovú kosť. to prvé sa dá vyriešiť dosť jednoducho. to druhé... neviem. možno extra dávky kalcia a dlhší pobyt na čerstvom vzduchu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

je mi z vás všetkých zle. aj z toho zákona, vás aj z vášho šoféra.

Julia Kikinderova

Julia Kikinderova

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

zijem v balansujúcej harmónii vlastných príbehov a fantázie a kvalitne tym korenim zivot sebe a mojmu okoliu. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáscrabble mojich vzťahovMoje Retardované Návraty -serivládny mančaftmonštrá okoložijúcekeď ma niekto strašne rozčúlisluchovomalebné dejiny z dedindivočina

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu