reklama

Nezjedzte si monitory!

bezduchaplná konverzácia prečo ľudia jedia lietadlá a podobný šrot.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

 Sedeli sme s Rutgerom večer na gauči. Vonku už bola tma. Psím hlasom nám hral Captain Beefheart. Všeobjímajúci mier a pohoda. A ja som sa z čistej idiocie spýtala čo by sa stalo keby niekto zjedol kábel od predlžovačky.

Rutger povedal že to závisí na žalúdočných šťavách ale že ten plast je dosť drsná vec a tiež závisí od zloženia tých káblikov. Prešla som očami po izbe.

"a čo by sa stalo keby niekto zjedol klávesnicu?"

"dostal by hnačku a matroš na scrable."povedal Rutger.

"a keby monitor?"

" tam je veľa jedovatých vecí, to by mohlo zaškodiť."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

" aj Korytnačke?"spýtala som sa. - korytnačka je moja prastarká ktrá má azbestový žalúdok a asi 250 rokov. jedáva neošúpané banány a domácu slaninu aj s tou tvrdou kožkou na spodku-

"tej nie."

"aha, to je dobre".

" s jej žalúdkom môže tvoja rodina recyklovať aj jadrové hlavice"

" raz si ziedla naftalín zo skrine namiesto paralenu".

" viem, vravela si mi"

" a keby niekto zjedol tvoju gitaru?"

" podľa toho ktorú"

"Fender"

" no tak keby požul dobre struny aj drevo tak by to mohlo byť aj zdravé"

"ale je tam elektronika, nie?"

"no je ale to keby sa nepožulo a zapilo dačím ostrým "

 " raz niekto zjedol lietadlo"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

" kto?"

"ja neviem. zabudla som."

" zase si vymýšľaš ?"

" nikdy. vždy som o tom hlboko presvedčená až sa to stane skutočnosťou"

"pre nás dvoch jedine"

" niekto zjedol lietadlo. Po kúskoch "

" aj s pasažiermi?"

" aj s celým ansáblom"

" za ako dlho? "

"dosť dlho. "

" a vytrávilo mu?"

" hej. šrot"

 " a načo to jedol?"

" asi mal málo železa. vieš to sú takí ľudia ktorí musia byť za každú cenu zaujímaví. buď sú celí obpírsingovaní , alebo rachaticky sedia na jednom mieste desat rokov a myslia si že sú strašne hustí"

"publicita"

" presne tak, ľudia vo všeobecnosti jedia a robia strašne bezvýznamé veci. a keď ich robia do extrému tak tí druhí ich obdivujú"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

" a ešte sa to zhoršuje vzhľadom na komunikačné prostriedky"

" no presne. ak predtým bol nejaký debil čo jedol šrot namiesto zeleniny tak o ńom vedelo pár ľudí okolo. teraz o nich vie celý svet a to ich rajcuje. Všetci sa ženú za fantastickými neuverteľnosťami. aby vyhicovali svoj znudený život obrezaný, zjednodušený a vyprázdnený. Potom sa ženú za preferenciami, karmami plus a návštevnosťami."

".....to majú z toho bordelu čo jedia.ľudia strašne veľa jedia.Zbytočne.V jednom kuse sa prežierajú bordelom. Možno je jedno, či zjedia lietadlo alebo denne celé Ečkové laboratórium."

" ...a keby niekto zjedol mikrovlnku? "

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"tak by si mohol otvárať dvierka na zadku, vysielať mikrovlnné žiarenie a zavádzať tak čipy na letiskách."

"paráda"

Julia Kikinderova

Julia Kikinderova

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

zijem v balansujúcej harmónii vlastných príbehov a fantázie a kvalitne tym korenim zivot sebe a mojmu okoliu. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáscrabble mojich vzťahovMoje Retardované Návraty -serivládny mančaftmonštrá okoložijúcekeď ma niekto strašne rozčúlisluchovomalebné dejiny z dedindivočina

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu