reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Julia Kikinderova

Julia Kikinderova

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

zijem v balansujúcej harmónii vlastných príbehov a fantázie a kvalitne tym korenim zivot sebe a mojmu okoliu. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáscrabble mojich vzťahovMoje Retardované Návraty -serivládny mančaftmonštrá okoložijúcekeď ma niekto strašne rozčúlisluchovomalebné dejiny z dedindivočina

reklama

scrabble mojich vzťahov

ľahká ťažoba niektorých rán

Julia Kikinderova

ľahká ťažoba niektorých rán

Bolo ráno. Sedeli sme oproti sebe. Ja som sa kútikom usmievala a počúvavala jeho dnešné sny. Hľadela som do diaľky na nekončiacu rovinu. Niečo túžim nevidieť. Z hlboka som dýchala a podvedome som si premietala tri tisícky predchádzajúcich dní preplnených až po okraj životom. Horkosť každého dňa sa miešala s exaktickou sladkosťou nezabudnuteľných momentov. V hlave mi naskočil program smutnej unavenosti zo všetkých nastávajúcich stretnutí, úsmevov,podaní rúk, sťahovaní, zobúdzaní a zaspávaní, všetkých kondolenčných večierkov a prebdených nocí na vysokých opätkoch.

  • 27. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 463x
  • 2
Nechaj svoju dušu lietať

Julia Kikinderova

Nechaj svoju dušu lietať

Evine vlasy Eva sedela pod oknom a hľadela von. Farebné lístie sa jej mihalo pred očami. Ona však videla len jeho. Tiene ich tiel, milujúce a snažiace sa zabudnúť a utekať. Utiecť od seba k tomu druhému. Vlasy mala strapaté a vôbec ju to netrápilo. Z mokrých šiat sa jej parila duša. Smútila a skuvíňala za stratenou láskou. Vírila sa v izbe. Videla som ju iba ja a Eva. Lietala od steny ku stene, narážala celou bolesťou do rohov. Chcela ho ísť hľadať, tak som jej otvorila okno. Evina duša potom vyšla von. Nepozerala som sa kam odletela. Všade je veľa duší. Plačúcich a hľadajúcich lásku.

  • 4. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 656x
  • 0
Rozveďme sa. Som gay.

Julia Kikinderova

Rozveďme sa. Som gay.

pred chvíľou ma zazvonil telefón. Eva. Pozdravila ma spomaleným hlasom, ako by si nebola sama istá tým prečo volá a čo mi chce povedať. Roztržitosť jej hrčkala jazyk. Spýtala som sa ako sa mám, na prácu a podobné nepotrebné konverzačné vsuvky. Cítila som však že ma vobec nepočúva a takmer nedýcha. Akoby si zadržiavala posledné chíľky pred vypovedaním niečoho, čo bolo doteraz neprezradené a boľavé. Opisovala som jej ako sme spravili nový cover Stinks Badly -Dhiarea na  Jeff Buckley-Halleluya  - kratučko sa zasmiala a potom povedala: Pieter je gay.

  • 30. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 696x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu